Mölndals Dansskola

GLÄDJE OCH GEMENSKAP

På Mölndals Dansskola råder en familjär stämning med dansen i centrum. Vi erbjuder pardans, kurser för barn och juniorer, roliga barnkalas samt privatkurser och workshops.

Vi arrangerar även Dans-AW där vi har olika tema varje fredag, provar en ny dans, äter, umgås och har trevligt efter arbetsveckan.

Fox, Latin, Argentinsk Tango, Tio-dans, Salsa, Jive, Tävlingsträning, Vals, Ballroom Fusion

Tiodans, Tango, Fox

Dansmix, Rekrytering, Latinmix, Barnkalas (Disco, Latin, Bal, TikTok)

Tango, Tiodans, Brudvals, Fox

Bröllopsvals, Möhippa/Svensexa, Privatlektioner

Workout, fitness

Foxnight, Latinparty Cha-cha, Practilonga, Latinparty Salsa, Jiveparty

Foxresa till Cypern, Tiodans-resa till Cypern

Anmälan

Dansterminen inleds vanligtvis i slutet på januari samt i början på september varje år. Schema och anmälan till ordinarie kurser hittar du här. De flesta kurser består av tio tillfällen.

På vår Facebooksida hittar du den senaste informationen. Anmälan sker senast en vecka före terminsstart via hemsidan eller per telefon 0707-78 09 04.