En fantastisk vecka med massor av dans, sol, salta bad och underbara människor att umgås med. Vi försöker få så jämna par som möjligt även om du som anmäler dig är ensam.
Dansträningen sker av professionella danstränare från dansskolan. Åk med Mölndals Dansskola på Dansresa till Cypern den 16-23 maj 2020!

Vi bor på ett femstjärnigt hotell, Korinenum Golf & Beach Resort, som är en underbart vacker plats på norra sidan av Cypern.
Vårt program kommer att innehålla 5-6 träningsdagar med fokus på Fox men vi kommer också att prova-på andra danser inom 10-dansen.

På hotellet finns även andra aktiviteter så som golf, tennis, biljard, bordtennis, dart & en fin spa-avdelning där man kan få massage.
Gemensamma middagar och fridans på kvällarna på terassen under bar himmel!
Vi bor i härliga rum med utsikt över havet. Har tillgång till pool och närhet till en underbar badstrand med café. Endast 20 minuter med transfer ligger den idylliska staden Kyrenia. Här kan man strosa runt i stadens charmiga hamn, utforska affärer, restauranger & caféer.
Begränsat antal platser så först till kvarn..

12 595 kr per person
Flyg från Gbg eller Sth till Cypern med Turkish Airlines via Istanbul t/r ink. resväska, ev. golfbag samt mat & dryck
Logi 7 nätter i dubbelrum